Hulp nodig? Bel Ekonoom via 050 - 3017166.
 

Je hebt niets in je winkelwagen.

Skip to Main Content »

Klachten

We zijn blij met jouw klacht! Daar kunnen we van leren. Om steeds beter te worden.

We doen onze uiterste best om je topkwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat er soms een product van mindere kwaliteit “doorglipt”.
Laat  het ons alstublieft weten, dan krijgt je jouw geld terug in de vorm van EKOpunten. Met jouw klacht zijn we beter in staat om onze kwaliteit verder te verbeteren.

Soms moeten we op het laatste moment geplande producten afkeuren en vervangen. Het kan dan voorkomen dat de inhoud van een groente en/of fruitpakket niet geheel overeenkomt met de eerder aangegeven samenstelling van het pakket.

Als jouw bestelling niet bezorgd is, neem dan meteen contact met ons op. Als we een fout gemaakt hebben lossen we dat met je op.

Laat het ons ook weten, als één van de artikelen in de bestelling ontbreekt. Ook hier geldt weer dat we door ons gemaakte fouten oplossen. Daarnaast kunnen we er steeds weer van leren.

Voor al jouw aanmerkingen, opmerkingen en suggesties staan wij graag open. We horen graag van jou hoe het beter kan.

Wanneer je een product hebt besteld en het is helaas niet leverbaar, dan betaal je daar uiteraard niet voor.
Heb je al betaald, bijvoorbeeld via Ideal, kan storten we het teveel betaalde bedrag terug op je rekening. 

Mijn Winkelmandje
Uitleg

Je hebt niets in je winkelwagen.

Herhaalbestellingen
Uitleg
Wil je met regelmaat een aantal artikelen automatisch bestellen?

Klanten over EKOnoom
  Laden…